Interesuje mnie

Drugi etap Brzozowego Zakątka w sprzedaży

14 maja do sprzedaży trafi nowy etap Brzozowego Zakątka - inwestycji realizowanej przez firmę Polnord na warszawskim Wilanowie. W czteropiętrowym budynku znajdą się 124 mieszkania o powierzchniach od 33 do 109 mkw. dostępne w programie MdM.

 

mieszkania warszawa, nowe mieszkania warszawa, mieszkanie na sprzedaż warszawa, mieszkanie wilanów, brzozowy zakątek, polnord

 

Brzozowy Zakątek to komfortowe, rodzinne osiedle położone w Wilanowie. Docelowo ma powstać tu kompleks trzech nowoczesnych i kameralnych obiektów, wkomponowanych w bujną roślinność zaprojektowaną na dziedzińcu. Znajdzie się na nim także strefa wypoczynku i rekreacji dla dorosłych i dzieci oraz wyjątkowy brzozowy zagajnik.

 

W nowym, czteropiętrowym budynku A2 powstaną 124 funkcjonalne i słoneczne mieszkania o dwustronnej ekspozycji, zapewniającej dobre doświetlenie. W ofercie zawierającej od 33-metrowych kawalerek z oddzielnymi kuchniami aż po rodzinne czteropokojowe lokale do 109 mkw. powierzchni, każdy znajdzie odpowiednią propozycję dla siebie.

 

Każde mieszkanie posiadać będzie własny balkon lub ogródek. Deweloper zadbał o staranne i eleganckie wykończenie strefy wejściowej do budynku i części wspólnych. Do dyspozycji mieszkańców będą ogólnodostępne wózkownie i rowerownie, a także 67 prywatnych komórek lokatorskich i 8 boksów. Z podziemnej hali garażowej, która pomieści aż 197 samochodów, do lokali dowiozą mieszkańców cichobieżne windy.

 

- Rozpoczynamy sprzedaż mieszkań w drugim budynku Brzozowego Zakątka. Z tej okazji w najbliższą sobotę, 14 maja w godzinach 10-16 w biurze sprzedaży przy ul. Klimczaka 3 w Warszawie odbędzie się Dzień Otwarty. Tym razem będzie to Piknik z Radiem Kolor, połączony z szeregiem atrakcyjnych promocji. Osoby zdecydowane na zakup własnego „M” tego dnia będą mogły skorzystać ze specjalnej oferty cenowej, otrzymają także ubezpieczenie mieszkania gratis. Na wszystkich gości czekać będzie architekt, który doradzi, jak ciekawie i funkcjonalnie zaaranżować przestrzeń – mówi Wioletta Kleniewska, dyrektor sprzedaży i marketingu Polnord.

 

Źródło: housemarket.pl, rynekpierwotny.pl